O co šlo, popsal jeden z pracovníků. „Dopravu tady řídí semafory. Když jsme přišli ráno do práce, semafory nefungovaly. Někdo z nich ukradl baterie,“ říká dělník a dodal, že do plechové bedny u semaforu, kde jsou baterie umístěny, není problém se dostat. Jméno uvést nechtěl, ale svoji informaci doplnil ještě o jednu pikantnost. „Ty baterie se ztratily dvakrát.“

Někteří později dotázaní řidiči se naší informaci zasmáli, jiní ji označili za lumpárnu. „Auta zde jedou pomalu, spíš se mohla dvě potkat a jedno by musel několik metrů couvat,“ řekl jeden z řidičů. Sami dělníci přiznali, že plynulost provozu narušena nebyla.

Firma Strabag zahájila před několika týdny práce na obnově mostu. Původní byl zbourán, nahradí ho nový. Omezení v dopravě by mělo trvat cca do konce července.

Semafory
Pro podobné účely se používají sady mobilních semaforů, které mohou obsahovat dvě nebo tři zařízení. Cena se v případě, že jde o nové zařízení, pohybuje od 40 000 korun výše.
Samotná baterie, která je určena pro provoz jednoho semaforu, pak přijde na částku kolem 10 000 korun.