Na strakonické hlavní poště se na odbavení nečeká ani dvě minuty. Vyplynulo to z údajů za měsíc duben, které zaznamenal elektronický řadicí systém.

Ten totiž kromě přivolávání klientů k jednotlivým přepážkám zanamenává i některé statistické údaje. „Například za duben bylo na hlavní poště obslouženo 27 531 zákazníků. Průměrná čekací doba byla 1,52 minuty a přepážkové pracovnice obsluhovaly jednoho klienta průměrně 2,05 minuty,“ uvádí Josef Duběda, který má na Strakonicku na starosti chod všech osmadvaceti pošt. Přínosem vyvolávacího zařízení je podle Dubědy bezpečnost zákazníků a dodržování poštovního tajemství. Kromě strakonické ho má i vodňanská pošta.

Imobilní spoluobčané, kterým ke vstupu do haly strakonické pošty brání několik schodů, mohou využívat zvonek s mluvítkem. Tito klienti jsou pak obslouženi v prostorách prodejny v přízemí.