Krumlovem tak budou dál jezdit všechny kamiony, které jedou ze Dvořiště na Budějovice.
Ve středu ráno situaci na silnici I/3 vyhodnotil i geolog, jak uvedla Vladimíra Hrušková, ředitelka českobudějovické správy Ředitelství silnic a dálnic. Původní návrh zněl, že by se svah odtěžil a udělal znovu. "Ale vzhledem k tomu, že to je v zatáčce a jsou tam velké tlaky, musí se tam zarazit štětovnice. Stroj ale není na místě, bohužel se musí přivést odjinud."
Firma EDIKT, a. s., která opravu mostu provádí, už beranidlo na zarážení ocelových profilů sháněla u vodohospodářských staveb VHS a. s., jedno by mělo být i na právě budované dálnici D3. "Ale nemůžeme ho jen tak vzít a převézt do Netřebic, protože by došlo ke zpoždění prací na dálnici."
Jak Vladimíra Hrušková uvedla, práce nezaberou mnoho dní, ale vzhledem k tomu, že stroj zatím stavbaři nemají k dispozici, není schopná říct, kdy se po mostě zase bude jezdit. Osobní auta místo objíždějí přes Velešín, kamiony musí z Kamenného Újezda do Českého Krumlova a přes Zubčice do Kaplice - nádraží.