Ale nejdříve něco z historie.

- Rekonstrukce měla začít v červnu 2019, ale začala až později, a to 2. října, trvat měla zhruba devět měsíců a poté měl následovat půlroční zkušební provoz.

- Nakonec padl termín říjen 2020, ale došlo k neočekávaným problémům. A k posunu termínu na prosinec. Tisková mluvčí Správy železniční a dopravní cesty Plzeň (SŽDC) Radka Pistoriusová k tomu řekla: „Teprve během stavby po odkrytí konstrukcí bylo možno zjistit skutečné provedení tak, jak ji naši předci postavili a naši otcové či dědové upravili. A to ne vždy dobře. Bylo nutno zvolit jinou koncepci vnitřních statických úprav objektu. Tudíž byl posunut termín stavby do konce tohoto roku."

- Ani prosinec 2020 nakonec nevyšel. Tisková mluvčí Správy železnic, státní organizace v Praze Nela Freibová: "„Práce na objektu zbrzdila změna statiky objektu a nutná výměna celého krovu. Objekt plně zpřístupníme nejpozději v dubnu 2021."