Jen drobné nedostatky musí odstranit dodavatel opravy mostu přes Zlatý potok, který v pátek 18. října ráno zprovoznil uzavřenou polovinu mostu a s pracemi se přesunul na druhou stranu vozovky. „S dodavatelem stavby jsme se sešli na místě, abychom odsouhlasili, zda je most způsobilý k převedení provozu na druhou stranu," potvrdil Martin Grožaj z prachatické Správy a údržby silnic.

„Našli jsme drobné závady na stavbě a dopravním značení, které budou odstraněny," zhodnotil situaci na mostě na silnici na Netolice dopravní inženýr z prachatického policejního územního pracoviště Václav Kalous.

„Jednalo se o jednu stranu svodidel, která nebyla napojena na stávající. Další závada se týkala dopravního značení, kdy není dosypaná krajnice u vozovky. Je nutné místo opatřit tabulemi s upozorněním na to, že není zpevněná," vysvětlil k závadám Martin Grožaj.

Ten zároveň upozorňuje řidiče na to, že povrch nové vozovky by mohl být kluzký. „Je totiž vidět, že někteří řidiči přijíždějí až k mostu ve vysoké rychlosti. Svědčí o tom brzdné dráhy, které na místě jsou. V případě, kdy by takto dojížděli na nový povrch, mohlo by to pro ně být opravdu nebezpečné," radí. Podle něj zatím dodavatel pokračuje podle harmonogramu. „To prokazují kontrolní dny na místě. Kvalitu díla samozřejmě ukáže až čas, ale zatím se vše jeví, jako že je to v pořádku. Případné nedostatky by odkryla i prohlídka, která je v případě mostů dvakrát ročně," doplnil Martin Grožaj. 

Co na to řidiči? „Mě uzavírka přes Zlatý potok nevadí. Je tam poměrně rychlý interval. Víc mi vadí uzavřená přehrada, protože přes tu jezdím častěji," říká Vladimír Koška z Vimperka.

Řidiči kritizují, že na stavbě nejsou vidět žádní dělníci. Redaktoři Prachatického deníku během posledního týdne na místo vyrazili pětkrát v různých časech. Dělníci pracují o víkendu a často i v noci.