Petr ŠkotkoTu provede firma Antony Company, s.r.o., Most. Vybral ji majitel objektu a investor Správa dopravní a železniční cesty Plzeň (SŽDC). Termín zahájení dokonce potvrdil stavbyvedoucí mostecké firmy František Martinec.

Utekl červen, utekl červenec a stále nic. Až téměř na konci srpna se před budovou objevily stavební buňky, toalety a byla rozebrána dlažba již hotového přednádražního prostoru. Podle ředitele ČSAD STTTRANS Vladimíra Warische prý nebylo možné z firmy dostat, jak chce manipulovati s těžkou technikou, aby nebyl přednádražní prostor zničen. Zmíněnou společnost ČSAD STTRANS stál kolem 60 milionů korun. Na některá jednání se zástupci mostecké firmy podle Vladimíra Warische ani nedostavili.

Buňky a sociály ale nic neznamenají. Na nádraží se dál prodávají lístky, jen jeho interiér je částečně vystěhovaný a zpustlejší než dřív. Je jisté, že se lidé v březnu 2020 nové budovy, jak ve stejném článku stavbyvedoucí sliboval, nedočkají. Kdo je na vině? To asi záleží na smlouvě. Obecně by ale mělo fungovat, že následky má nést firma, která není schopna dostát svým závazkům.