Hotový je most, pod kterým povede připojení na dálnici D3, Zvěrotice a další přilehlé obce. Začala výstavba základních protihlukových stěn, kdy jsou u Soběslavi osazovány betonové sloupy. Jasné obrysy dostává i podchod u soběslavského nádraží.

Pokročila i realizace Zvěrotického tunelu, který je momentálně již z části zasypán. Hotova je jeho většina, 210 z 370 metrů. Uvnitř byly vybudovány rozvody i chodník.

Do dvou let se tu budou míjet rychlíky. Podívejte se, jak pokročila výstavba nové přeložky na IV. koridoru v úseku Soběslav - Doubí u Tábora.
Koridor ze Soběslavi do Doubí roste před očima. Dívejte, jak stavba pokročila

Velká estakáda u Sedlečka už je pod betonem. Na nové nadjezdy III. třídy mezi Sedlečkem a Klenovicemi, Myslkovicemi a Janovem, Doubím a E55 se již vrátil provoz.

Zdroj: Youtube

I malá estakáda přes rybník Kamenný je téměř hotová, aktuálně se dokončují betonáže a boční mostovky. Hotové jsou zásypy předpolí u tohoto druhého nejdelšího mostu.

Postupně vzniká odvodnění tratě, v některých místech pracovníci dokončují odvrtávání skály. U Doubí už je usazena konstrukce tunelového mostu, který zasype 11 tisíc kubíků zeminy.

Trať má být dokončena v květnu roku 2023. Při výstavbě nejsou budovány žádné přejezdy. Dopravní situace je řešena podjezdy a nadjezdy, aby zde vlaky mohly vyvinout rychlost nad 160 kilometrů.
Do dvou let se tu budou míjet rychlíky. Prohlédněte si, jak povyrostl koridor

Nová železniční přeložka o délce 8,8 kilometrů
Soběslav - DoubíVýstavba nové trati v souběhu dálnice D3 byla zahájena v září roku 2019. Investorem je Správa železnic, hodnota zakázky se má vyšplhat přes 4 miliardy korun, zhotovitelem stavby je společnost Soběslav – Doubí skládající se ze tří firem Strabag, Eurovia a Metrostav. Trať má být dokončena v květnu roku 2023. Při její výstavbě nejsou budovány žádné přejezdy. Dopravní situace je řešena podjezdy a nadjezdy, aby zde vlaky mohly vyvinout rychlost nad 160 kilometrů v hodině.

Za stanicí Soběslav vzniká Zvěrotický tunel, který bude ve finále měřit 370 metrů. Na něj navazuje přemostění komunikace ve směru na Sedlečko. Estakádu vytvoří celkem 27 mostních polí.
Ze Španělska dorazila forma na Zvěrotický tunel, stavba koridoru opět postoupila