„Po udělení hlavní ceny – Grand Prix – v soutěži reklamní kreativity Louskáček letos na jaře byla kampaň „NE" oceněna i stříbrnou Effie 
v soutěži o nejefektivnější reklamní kampaň roku 2013 v kategorii Nápoje," říká mluvčí Budvaru Petr Samec.

Klíčovou a nejznámější částí kampaně byl televizní spot 
s Janem Třískou. Kampaň „NE" byla mnohem rozsáhlejší, součástí byly i on-line aktivity a Galerie NE snímků, které viděli např. návštěvníci budějovických Masných krámů. Kampaň vytvořila agentura Kaspen/Jung v. Matt.

„Ocenění Effie je satisfakcí za odvahu a odměnou za odříkání všech, kdo se na celé kampani podíleli," říká Jana Kubištová, vedoucí oddělení marketingu Budějovického Budvaru.

„Kampaň není jen komunikace, ale i závazek a norma počínání. Za největší úspěch považujeme, že se nám podařilo přesvědčit naše obchodní oddělení, které mělo zpočátku obavy z příliš intelektuálského ladění kampaně. Naštěstí se ukázalo, že téma rezonuje v celé společnosti, že jsme věrohodní jako značka i jako výrobek a že spotřebitelé vnímají důležitost úcty k trvalým hodnotám i tvrdohlavost nás jako výrobce pozitivně. Ceny Effie si velmi vážíme, protože dopad kampaně na myšlení spotřebitelů a jejich ochotu upřednostnit Budweiser Budvar jiným značkám je klíčový,"dodává Jana Kubištová.