„Kvůli nedostatku značkových přepravek stáčíme Budvar Výčepní přechodně do přepravek naší druhé značky Pardál. Na prodejnách je označujeme, aby nás zákazníci bez problémů našli. Nové přepravky jsme objednali, ale vzhledem k dodacím lhůtám výrobce budou k dispozici až v červenci“, uvedl Petr Kubín, obchodní ředitel pro tuzemský trh Budějovického Budvaru.

Prodeje ležáků Budweiser Budvar a Budvar 33 rostou v posledních měsících podle agentury Nielsen na domácím trhu o desítky procent. V loňském roce zaznamenal národní pivovar 2% nárůst objemu prodaného piva na domácím trhu.

Celkové obchodní výsledky národního pivovaru za loňský rok negativně ovlivnila celosvětová koronavirová krize. Budějovický Budvar přišel vlivem opatření souvisejících s koronavirem o desítky milionů korun, zejména kvůli zavřeným hospodám a restauracím, ale například i celoročním uzavřením návštěvnického centra pivovaru. Celkové tržby Budějovického Budvaru za pivo nicméně v roce 2020 rostly o 1% oproti předcházejícímu roku, tedy pomaleji než růst objemu. Zde se projevily chybějící tržby za sudové a tankové pivo. Kompletní ekonomické výsledky zveřejní Budějovický Budvar po ukončení auditu v závěru prvního pololetí 2021.