Na konci dubna měly mít Strakonice novou budovu vlakového nádraží. Nestane se tak, protože došlo už na třetí odložení termínu. Podle tiskové mluvčí správy železnic Radky Pistoriusové byly vždy na vině adekvátní důvody – nečekané změny v krovu budovy, které chaoticky a bez koncepce nadělali naši předkové, covid a těžkosti s dodávkami.

A nebo je také možné, že prováděcí firma Antony Company, s.r.o., z Mostu nastalé potíže podcenila či na ně neuměla pružně reagovat. Stejně tak investor Správa železnic, oblastní ředitelství Plzeň. Výsledek? Tisková mluvčí, která se z příkazu svých nadřízených snaží z nepříjemné situace vykličkovat, a cestující, kterým už je víceméně jedno, kdy bude nádraží hotové. Smutná bilance.

Tentokrát jsme se vypravili na prohlídku městečka Sedlice, ležícího 10 kilometrů od Blatné.
OBRAZEM: Výprava do malebné Sedlice za památkami i současností