Bílá barva vozu sluší
Zdroj: Radek Pecák
Design Citroënu se již poněkud změnil
Zdroj: Radek Pecák
Auto však stále působí zajímvě
Zdroj: Radek Pecák
Záď je taková kulatější
Zdroj: Radek Pecák
Z boku je znát vyšší karosérie
Zdroj: Radek Pecák
Dominantou vzadu jsou velká světla
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je trošku nezvyklý
Zdroj: Radek Pecák
Sedadla jsou velká a pohodlná
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dost
Zdroj: Radek Pecák
I kufr je objemný
Zdroj: Radek Pecák
Zadní opěradla lze sklápět postupně
Zdroj: Radek Pecák
Celkový pohled na palubní desku
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej ukazuje mnoho údajů
Zdroj: Radek Pecák
Řadicí páka je blízko volantu
Zdroj: Radek Pecák
Ten se otáčí kolem pevného středu
Zdroj: Radek Pecák
Takto pak vypadá v ostré zatáčce
Zdroj: Radek Pecák
Rádio je schované pod krytem
Zdroj: Radek Pecák
Dobrý výhled díky zvláštním sloupkům
Zdroj: Radek Pecák
Stolečky budou mít děti rády
Zdroj: Radek Pecák
Sem lze uschovat řadu drobností
Zdroj: Radek Pecák
Zastínit zadní okno lze snadno
Zdroj: Radek Pecák
V autě je i druhé vnitřní zrcátko ke sledování dění na zadních sedadlech
Zdroj: Radek Pecák
Takto je lze jednotlivě posouvat
Zdroj: Radek Pecák
K dispozici je LED denní svícení
Zdroj: Radek Pecák
MPV Citroënu léta vozila podpis slavného malíře
Zdroj: Radek Pecák
Prutová anténa vypadá již zastarale
Zdroj: Radek Pecák
Stejně jako poměrně malá šestnáctipalcová kola
Zdroj: Radek Pecák
Boční blinkr je dobře ukryt pod zrcátkem
Zdroj: Radek Pecák
Obří čelní sklo
Zdroj: Radek Pecák
Motor je solidně utlumený. Výkon postačuje
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Opel Zafira
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Peugeot 3008
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Volkswagen Golf Plus
Zdroj: Radek Pecák