Velorexy 435-0 se pravidelně účastní srazů těchto invalidních vozítek
Zdroj: Radek Pecák
Prototyp vozítka Oskar bratrů Stránských
Zdroj: Radek Pecák
První sériově vyráběný typ Os-kar
Zdroj: Radek Pecák
Další typ - 16/175
Zdroj: Radek Pecák
Nejrozšířenější model 16/350
Zdroj: Radek Pecák
motor byl vždy vzadu a poháněl zadní kolo
Zdroj: Radek Pecák
Dnes heslo na letáku zní trošku nekorektně
Zdroj: Radek Pecák
Poslední typ 435
Zdroj: Radek Pecák
I ten byl po technické stránce velmi jednoduchý
Zdroj: Radek Pecák
Zavazadlový prostor byl samozřejmě vpředu
Zdroj: Radek Pecák
Technicky se vyšlo z tohoto prototypu
Zdroj: Radek Pecák
Uvažovalo se také o sériové výrobě užitkové verze
Zdroj: Radek Pecák
Design přídě připomínal Fiat
Zdroj: Radek Pecák
Nákladní verze vznikly i své pomocí z klasické tříkolky
Zdroj: Radek Pecák
Velorexy se vyvážely také do dalších socialistických zemí
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavou výstavu Velorex můžete navštívit v České Třebové
Zdroj: Radek Pecák