Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová
Historická lokomotiva 475.111 vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1947 měla na Táborsku důležitý úkol, společně s týmem vědeckých pracovníků z pražské ČVUT a mladší kolegyní zajišťovala testy dvou estakád na nové přeložce IV. koridoru.
Zdroj: Deník/Lenka Pospíšilová