Zde najedete na komunikaci II. třídy č. 170, která vede do Čestic. Provoz se trochu zvýší. Odtud se držte hlavní cesty do Dřešína s kapličkou na návsi a čtyřmi dřešínskými ořešáky. Za obcí můžete zahnout doleva a zajet se podívat k Dřešínskému rybníku s lípou Svobody, která zde byla vysazena na počest vzniku ČSR.
Vraťte se zpět a následujte silnici č. 170. Na rozcestí pod Chvalšovicemi odbočte doprava na turistickou žlutou, minete studánku Panny Marie a přijedete do Dobrše. V této vesničce stojí nejen kostel Zvěstování Panny Marie, ale i dobršská tvrz z 16. století a pomník římskokatolického kněze a politického vězně Martina Františka Vícha.
Obraťte se nazpět a na rozcestí Pod Dobrší zahněte doprava. Přijedete do obce Přečín, kde působil i český loutkový divadelník Matěj Kopecký, s kulturní památkou – Přečínským zámkem. Opět se dostanete na silnici II. třídy, ale sjedete z ní po 500 metrech na místní komunikaci do Vacova.
Zaujme vás jistě kostel sv. Mikuláše s historickými zvony z 16. století. Tradičně se tu konají poutě – Vavřinecká v srpnu a Mikulášská v prosinci. Z Vacova následujte cyklostezku č. 1071 přes Peckov do Rohanova.
Za Rohanovem je možnost si odpočinout v místním přírodním koupališti. Vystoupáte pak do Lhoty pod Rohanovem, Bošic až na Javorník (1066 m n. m.).
Po žluté turistické a části naučné stezky vyjeďte na vrchol, abyste zhlédli šumavský kraj z Klostermannovy rozhledny, ze které je vidět až 200 kilometrů vzdálené Alpy. Neopouštějte žlutou, částečně zpevněnou i nezpevněnou cestu, a následujte ji do Pohorska s přírodní rezervací, Strašína s pěti kulturními památkami (za obcí dvě přírodní památky) přes Věštín do malebné vesničky Žihobce.
Odpočiňte si v hostinci, projděte se zámeckým parkem, nebo se podívejte do Muzea Lamberské stezky.
Po silnici III. třídy vyrazte do Dražovic se starou a novou tvrzí, kolem Nezdického potoka do Čimic s kaplí sv. Cyrila a Metoděje ze selského baroka.
Odtud po turistické zelené do Žichovic, kde trávil svá mladá léta i spisovatel Karel Klostermann, s barokními mosty, či se zámkem se slunečnými hodinami.
Udělejte si menší odbočku na cyklostezku č. 2084, která vás přivede do Rabí se stejnojmennou zříceninou, kde Jan Žižka přišel o druhé oko.
Ze Žichovic pak následujte cyklostezku č. 312 podél řeky Otavy přes Velké Hydčice s autokempem k Horažďovicím, kde na rozcestí Horažďovice – most zahněte doprava na trasu č. 1066, která vás vezme již známou cestou kolem sv. Anny přes Střelské Hoštice, Horní a Dolní Poříčí, Katovice až do Strakonic.