Jak dále uvedl, zbývající část je hrazená z reklam, příspěvku Jihočeského kraje a z větší části města Strakonice. To mělo v loňském rozpočtu na tyto účely vyčleněno 4,4 milionu korun. „Na dorovnání další ztráty radní schválili v minulém týdnu částku 22 151 korun,“ zmínil se.

Aby společnost ČSAD STTRANS, která pro Strakonice městskou hromadnou dopravu zajišťuje, mohla vůbec zpětně investovat do vozového parku a podobně, schválili jí radní uhrazení dvouprocentního zisku, to za rok 2010 dělalo 118 899 korun.

Pro rok 2011 schválili radní uzavření dodatku k rámcové smlouvě s ČSAD STTRANS. Ten počítá s tím, že městské autobusy ujedou 181 500 kilometrů. „Je to víc než vloni, ale je to dáno tím, že náměstí je uzavřené, autobusy tudíž jezdí mnohdy oklikami a najedou větší vzdálenosti,“ poznamenal. Takový stav by podle něj měl trvat celý rok.

V budoucnu by centrem mohl projíždět malý autobus, který by měl smysluplnou trasu. To se ale bude teprve rozhodovat.

Jízdné zůstává i nadále na sedmi korunách.